Tuesday, November 18, 2008

KANSKE..

först och främst måste man veta exakt vad det är man vill, sen kan man börja göra något åt saken, eller hur? Och möjligheten finns ju att även om jag senare vet vad jag slutligen vill, så är det för sent. Så just nu, för tillfället, så tänker jag såhär: lev livet.
Är det meningen att det ska vara vi så kommer det slutligen bli det, Gud har en plan för alla eller hur? Så jag ska ta varje dag som den kommer, och iaf försöka göra det bästa av den. Har han slutat älska mig så har han gjort det, och om jag då älskar honom så är det ju synd för mig. vad kan jag göra då? ingenting i guess. Bara han blir lycklig så är allting bra :')

nu ska jag forstätta att kolla på Hana Yori Dango 2, och den är sjuuuukt bra :3 kanske kan den hjälpa mig med allt det här också, vad vet jag :o ^^ puss och kram

No comments:

Post a Comment