Thursday, November 27, 2008

ohohoho

sååå, jag har sökt jobb på saigon idag! Hoppas verkligen att jag får det, för jag vill verkligen inte åka och jobba i säffsen längre :O Speciellt inte om min katt ska få ungar O___O Dessutom så vill jag verkligen vara hemma under jul och nyår, och springa runt och leka tomte! :33 Dessutom så är det ju bättre om jag får ett jobb här i örebro, för då kommer jag ju ha det jobbet ett bra tag liksom :D så jag hoppas verkligen på att jag kommer få det :O
Sen förrut så pratade jag med vincent och han sa att på hans jobb så har de haft problem med växeln (alltså där man pratar i telefon) och då kanske jag drar dit och frågar ifall jag får jobba där :D Vore kul haha :D Annars så ska jag nu skicka iväg en ansökan till strömpis för jag såg att dom sökte personal också :P Haha, värsta jobbsökarn jag blev nu plötsligt :D Men det vore bra ifall jag få rjobb här för då slipper jag sakna alla mina polare så himla mycket också! OCH då kan jag förhoppningsvis gå på Uppcon i januari också ^______^ OCH så kan jag åka med agnes och kompani när dom drar iväg till norge för att leta jobb :P (min idé först haha xD) men det vore ju skitbra, så plötsligt är allting så mycket bättre än säffsen xD
haha jaaaag ääääär peeeeepp ^_______________^ wish me luck! xD

1 comment:

  1. Anonymous18:30

    Är det så man gör? :O alltså att man ÅKER till landet och söker jobb? ^^ Du hade väl någon kontakt som kunde fixa boende i Norge eller hur var det?

    Lycka till i alla fall :)

    ReplyDelete