Sunday, November 16, 2008

..och jag skulle vilja säga en till sak bara. ALLTING som jag skriver här är bara mina tankar och känslor. Allting sett från MITT perspektiv. Så ni får ursäkta ifall jag bara skriver om mig själv i min egn blogg. -.-
och jag skrev ju faktiskt också att jag ber väldigt mycket om ursäkt ifall det jag skriver upprör någon. det skrev jag faktiskt.
Men så plötsligt vill två personen inte vara kompis med mig längre? aja.. jag känner som jag känner, och jag ber om ursäkt för att det jag känner är konstigt och om det upprör någon så skriver jag IGEN: FÖRLÅT! och jag menar det verkligen.

Aja.. jag ska väl vara tyst nu.. Ni två lär ju läsa min blogg nån gång och då lär ni se det här. Jag tycker om er, båda två. Men om ni inte vill ha med mig att göra längre så är det ju förstås erat val, förlåt om jag varit elak..
Hej då

No comments:

Post a Comment