Monday, November 17, 2008

blää

sååå, matilda kom hit och våldgästade mig en liten stund innan jag skulle till agnes och lina på stan ^^ sen träffade jag dom och hot cheese-dippen var SLUT!! omg, det blev fail på denna burgerkungdag kände vi.. och ingen milkshake blev det senare heller för att jag är totalpank nu :( har en tia liggandes i vardagsrummet iofs, men ja.
Iaf. sen åkte lina hem till Hyo och Rebecca, och jag och agnes drog hem till mig och gjorde kladdkaka som det slutade med att vi aldrig åt O.o men vi gjorde i ordning lite sjömansbiff och mamma hade fixat klyftpotatis i ugn så det blev helt okej det :P sen kom sid och patrik över och så umgick vi lite, sen åkte agnes hem vid tio och sen vid elva så gick sid och patrik och nu sitter jag här och bloggar om det ^^ jag funderar på ifall jag ska dra ner i källarn och fixa lite med projektorn igen, och sätta mig för att spela Pirates! :3 men, det vet jag ej om jag orkar.. och klockan är exakt 23:23, a bad omen perhaps? :o naahh vet inte..
outo! :o

No comments:

Post a Comment