Friday, November 21, 2008

konstiga drömmar

hoho, jag måste ju berätta om min dröm jag hade imorse! Det var en mardröm dock, det kanske inte är lika roligt men ändå :o Första halvan vet jag att jag har drömt förrut också :o
jaja, here it goes :o
Jag är i typ något höghus som påminner om ett sjukhus, det är typ kväll/natt och det är helt tomt där inne. Jag springer runt i korriderna och springer till nödtrappan för att jag blir jagad av något monsteraktigt, typ en människa med karaktärsdrag ifrån zombiesarna från 28 dagar senare eller vad man ska säga :o Och den/han har jättebra hörsel så jag måste verkligen smyga allt jag kan samtidigt. speciellt i dörrarna, det är oftast då som han hör mig och hela jakten börjar om igen. Liksom, precis när dörren slår igen och ger ifrån sig ett knappt hörbart ljud eftersom jag är så försiktig jag möjligen kan när jag stänger dörren till nödtrappan. Den här gången hörde han mig inte men han är fortfarande påväg åt mitt håll, och jag står i trappan och undrar vilket håll jag ska till: upp eller ner. Så jag väljer att springa upp och ta hissen några våningar ovanför mig. och precis när hissen stängs så kom han ikapp, men hissen var en aning snabbare till min fördel ^^ Jag trycker på en lövformad knapp och så stannar hissen utomhus vid ett lövträd och så kommer jag inte in igen. Så jag tar ett löv och börjar springa allt jag har mot en busshållsplats ett par hundra meter ifrån mig. och jag ser bussen bakom mig och jag hinner inte ta mig dit för på något konstigt sätt så är jag plötsligt tillbaka inne i sjukhuset. hela tiden är det någon slags skräckkänsla och känslan av att vara jagad av något riktigt dåligt, ni vet? Det är inte så kul. Men iaf, plötsligt så är den här saken som jagar mig en vanlig man och han har fångat mig och ska typ tortera mig elr nåt. och tortyen består av att jag ska ta vattenslangen och spruta röd färg på alla väggkanter på en helvåning. Fråga mig inte varför, men det var värsta tortyren och jag skrek och skrek O.o Plötsligt så var agnes där och hon blev också torterad på samma sätt först, fast hon fick gul färg. Sen drog den där mannen in henne i ett rum och jag hörde henne därinnifrån hur hon skrek som bara den och sen plötsligt var det min tur att bli insläpad där. Jag såg hur agnes kom utstapplandes ifrån rummet och han drar in mig. Rummet ser först ut som ett vanligt rum men ju längre in man kom så blev det mer och mer som en bastu, sen hade den där snubben gjort iordning på en bänk vid väggen typ en kudde och en filt ovanpå den där han sa till mig "lägg dig bekvämt" jag ba "aha okeej O.o" Sen ser jag agnes ligga bredvid dörren inne i rummet och plötsligt är matilda med också. och jag tittar på honom hur han går fram till ena väggen och lägger fram tre skruvar och en hammare, och så visar han att jag måste hammra i de tre skruvarna i mitt pekfinger annars skulle han döda agnes och då tänkte jag "det här går bara inte, vi måste göra något" och det sa jag till agens och matilda när han tittade bort och de höll med mig, så jag tar de tre skruvarna och sen attackerar jag den där snubben genom att dra i hans öron och sen trycker jag allt jag har i en skruv på ena sidan av hans huvud, och så fortsätter jag med de två andra skruvarna. p åden andra skruven jag tryckte i så drog jag upp den och ner den ett flertal gånger för att vara säker på att han shjärna skulle gå sönder där inne. Så när jag har fått i alla skruvarna så säger jag, nu borde han vara död och agnes och matilda börjar gå därifrån. Men jag stannar u dörröppningen går tillbaka och lyfter upp halva skallen på han så att man ser halva hjärnan uppifrån och så tar jag hammaren och typ hammrar på hjärnan och sen drar jag ut den med andra sidan av hammaren så att den hänger ut på hans högra sida av huvudet. sen börjar vi gå. Och nu börjar vi tänka på hur vi ska göra för att inte bli åtalade för mord, så vi tänker p att bara dra därifrån, men så kommer det typ en städare eller nånting som undrar vad vi gör och så börjar han kolla igenom alla rummen. och jag springer till rummet där han snubben ligger i och stänger av datorn för att ifall jag inte gör det så ser dom ju vem det är som är inloggad och då är det kört tänker jag (xD) Men jag hinner iaf, sen kommer städaren och ser snubbe och då springer han iväg för att ringa polisen och när han är borta undrar vi igen vad vi ska göra. "ska vi slänga ut snubben genom fönstret eller nåt" tänker vi, sen vaknar jag.

Det var en lite skum dröm.. första gången jag drömmer att jag dödar någon, första gången som jag drömmer något gore-igt, och andra gången jag drömmer att jag räddar livet på agnes ^^ (eller var det tredje? :O ) så det var ju lite busigt :o
ville bara berätta det :D puss och kram ^_^

3 comments: