Tuesday, November 25, 2008



Jag. ÄLSKAR. Peter Pan!! <33

Alltså, herregud, det finns nog ingen film som får mig att känna det som jag gör när jag ser Peter Pan. what can i say? Pojken står för min absolut största dröm <3 Han lär en att flyga, han tar med en till ett land långt långt borta där man bara har roligt, man slåss mot pirater, träffar sjönjungfrur, lever bland älvor.. shit, kan det bli bättre..? Nej jag tror faktiskt inte det. Den här filmen är mina absoluta favoritfilm, den betyder så fruktansvärt mycket för mig.. Pure love <333 Humm.. jag vet inte riktigt varför jag skriver detta, men äsch, jag skriver vad jag vill i min egen blogg så de så ^_^ NU ska jag käka chips och kolla på film :3 Peter Pan kanske? X33 eller hana yori dango filmen, jag har inte sett den än O___O hmm det blir nog den.. ^^ see yaaa~

2 comments:

  1. Alltså han ser ju jättemycket ut som Patrick :D

    ReplyDelete
  2. XDD vaaa?? oftaaa??? neheee xD tycker du? :O :D

    ReplyDelete