Thursday, November 20, 2008

lalaa

mjaaa ^^ idag har jag varit med rasmus och kollat på film igen :P sen kom jag hem tidigare än väntat, men nu när jag tänker på det så har han ju skola imorrn så det är kalrt att jag inte ska ta sista bussen hem då :O så jag kom hem vid tio, och sen dess har jag laddat upp bilder från paris-resan till bilddagboken.. och det tog ju sin lilla tid kan jag ju säga xD ^^' och så laddade jag upp bilder på mitt hus i the sims också medans jag ändå var igång ^^ sen tänkte jag att jag skulle ladda upp bilderna från när kompisarna kom över p åmin födelsedag, men det orkade jag inte nu, klockan är ju ändå två liksom.. ^^'
oh just det. när jag var hos rasmus så fic jag sms från ingen mindre än niclas. Det var en aaaaning otippat men iaf. han skrev att han tyckte att vi skulel prata lite och undrade ifall jag hade tid då. men eftersom jag var hos rasmus så sa jag att vi kan ses imorrn istället, jag tycker också att vi borde ses för den delen så det var ju bra det ^^ så imorrn efter hans träning sa vi :o shit.. så jag är äckligt nervös O_O hoppas jag kan sova nu.. aja, kommer säkert gå bra
nu ska jag printa ut lite fanfiction och sen ska jag gå och lägga mig, natti natti :)

No comments:

Post a Comment