Friday, November 14, 2008

födelsedag ^^

hum hum såå.. jag fyllde år igår :P
jag vaknade vid ett, och gick och la mig i mammas och pappas säng på kommando och frun i huset :P Sen efter lite tisslande och tasslande som kom mamma med bricka efter bricka med presenter och frukost på sängen ^_^ så det var kul, jag fick bl.a. nya skor :D det gillar vi :P humm... sen skulle jag börja städa tror jag, men det gjorde jag nog aldrig riktigt ordentligt iaf ^^' senare vid fem så kom sid och patrik över och gav mig en mycket eh.. speciell present xD seeeeen smsade jag agnes och matilda och undrade när dom skulle komma och så sa dom att dom inte kunde och då blev jag typ jätteledsen och kände att hela kvällen hade blivit förstörd, men sen kommer de fulingarna och knackar på dörrn! (men dom är jättesöta egentligen) så då blev jag glad och så fick jag en massa geisha och två colaburkar och partyhattar också xD och en bild av mig som matilda hade ritat ^^ den var coool :D Sen satt och vi och pratade om lite allt möjligt och så inspekterade vi presenten jag fick av sid och patrik (då hade sid gått för hon skulle på fest med elin och anna..? eller vad det var nu dom hette, förlåt ^^') och det hade vi typ.. jätteroligt åt? xD sen började vi äta fajitastacos i köket och så kom mattias och joinade :P sen åt vi tårta och sen började vi fixa lite emd projektorn och allt det i källarrummet :D och tiden gick och vi spelade lite pirates, eller iaf agnes :D sen drog patrik hem efter ett tag, och sen gick vi och la oss :D
sen vaknade jag av någons ringklocka eller telefonringsignal, och så drog mattias och kort därefter så drog matilda.. och så var det bara jag och agnes kvar. jag försökte verkligen desperat somna om men det ville sig verkligen inte :( så till slut så satte jag igång projektorn och skulle göra ett tappert försök till att vara så tyst som möjligt, men den där maskinen låter så oerhört mycket så agnes vaknade iaf.. då satte vi på The Holiday och kollade på den ^_^ den filmen är så hiimla braaa :D
Efter det så gick vi upp och pratade en massa och gjorde oss i ordning en massa i köket, eftersom hela huset var typ dött.. alla sov här uppe xD kiffe sov p soffan, mami sov i min säng, och pappa hade jobbat natt så han sov i sitt rum men alltså var vi tvungna att smyga ^^' till slut så gick vi upp på stan och jag köpte lite nytt smink, och såklart så gick vi till burger king och åt lökringar med hot cheese-dip ^_^ sen åkte agnes hem och då gick jag hem.
efter det så drog jag iväg till maxi för att färga (/tona) håret så det är färgat nu :D Och så köpte jag lite mer smink xD men det är himla bra smink iaf :o ganska nice! xD sen åkte jag hem och så hade det hänt en grej med mami men det tar jag inte här, men han var inte hemma längre iaf när jag kom tillbaka. Men så ringde patrik och sa att han snart skulle komma hit och det gjorde han och så började vi kolla på madagascar och så mitt i filmen så blev jag så ytterst sugen på kött så vi gjorde ett tappert försök till att hinna tillaffären innan den stängde fem minuter innan xD MEN vi hann inteeee ;_______; men vi träffade på sid och robin dock, så det gjorde inte så mycket ändå ^^ så dom följde med oss hem igen, och så fick robin äntligen batteriet till datorn som jag hade lovat och presenten som jag köpte till honom i USA ^^ och nog blev han väldans glad för The BIG BAD-ASS Book of shots xD och så blev jag glad för att jag inte hade träffat robin på sjukt länge, så det var kul ^^, sen nu nyss så gick dom alla tre.. och nu sitter jag här och har skrivit klart allting :o hmm undrar vad jag ska göra nu :o oh well, peace out :o :)

No comments:

Post a Comment