Tuesday, November 11, 2008

lalalaaa~

okeeej :o sist skrev jag i fredags, uppdateringsdags :D

lördag:
jag vaknade och gjorde mig i ordning. kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde hela dagen fram till klockan 17-18 då antingen jag eller rasmus smsade (kommer itne ihåg vem det var haha) sen åkte jag hem till honom, och linus hans polare var där också ^^ Först spelade vi typ.. nu har jag glömt bort namnet på spelet också.. shit vad jag glömmer bort saker xD aja ^^ det var typ ett tekkenliknande spel tyckte jag, fast på gamecube. jag höll nästan på att vinna över rasmus först, men tog han kol på mig :( Sen sa linus att han ville spela mot mig, och jag skulle ha vunnit ifall han inte hade puttat ut mig utanför ringen i sista sekund >_<>____<>_< låt mig va ffs! gah.. 1..2..3..4..5.. okej. back to subject.

söndag:
vaknar, gör mig i ordning. Spelade för första gången på flera månader lite lite maplestory, innan rasmus ringde :o haha det var ganska busigt :D aja, sen ringde rasmus och sa att han var ungefär 1 minut ifrån mig så då stängde jag av och hälsade på honom i dörren xD Vi kollade på Wall-E! gaaahhhh såååå himla superdupergulligt söt film :333 älskar den till 120% X33 sen kom mamma rusandes in och sa att vi var tvungna att åka till landet på en gång, men då sa jag att filmen snart var slut och då sa hon att hon skulle åka och hämta kiffe först då. Så det löste sig ganska bra ^^ Filmen tog slut, och vi tog satt och snackade en massa om random grejer innan mamma kom tillbaka :p men usch, sen när hon kom så kändes det nästan som att jag var tvungen att schasa iväg rasmus :( usch, förlåt >_< för vi visste inte riktigt när hans bussar gick och så, så han fick bara gå iväg till resecentrum, hoppas att han inte fick vänta länge på bussen iaf :o
oh well, vi har dragit till landet jag mamma och kiffe iaf, fira fars dag lite grann :P Så vi åt lite mat, och sen åt vi ett glassberg med tomtebloss :D pappa blev nog glad tror jag ^^ sen drog vi hem för mamma skulle jobba tidigt igen.

måndag:
hummmm... degardag, har inte gjort något nyttigt alls i guess :o jo vänta :D magnus kom och knackade på och undrade ifall pappa var hemma men ack det var han icke. Magnus dörr hade tydligen gått sönder så han kunde inte låsa den :o så jag ringde till pappa och så fick han prata med magnus och sen kom dom fram till att jag skulle gå iväg och köpa ett nytt lås, så det gjorde jag. sen hjälpte jag magnus med att fixa sin dörr och så fick jag se hur han hade fått till det i sin lägenhet, och det är gaaanska snyggt därinne kan jag säga xD Han har väääärsta bigga tv:n också! :O Jag ba oh shit, jag flyttar in här då! men då skrattade han bara :D jaja ^^ vi fixade iaf klart dörren, så nu funkar den jättebra och låset är det inga problem med :D Och som tack fick jag en glasspinne XD jag kände mig så liten då shit hahahah xD men den var god! hahaha
efter det gjorde jag ingenting förns mamma kom hem, då fick jag nyckeln till källarrummet ^^ jag hittade min hårddisk <33 och sebbes projektor :D så den ska jag försöka fixa idag :P jag hade tänkt fixa värsta filmkvällsrummet nere i källarn så kan man ha fimlkväll där typ jämt! :D Vet att matte är galet pepp på film/animekväll så nu blir han nog glad haha :D
efter det så drog vi hem till mami för att hämta Kiffe och PS2 hihihi, jag har fått låna Mamis playstation2 så nu är inte ettt ps3 lika nödvändigt, fastän det vore gaaanska grymt att ha ett :3 Tihiii nu kan jag äntligen få spela singstar och pirates! xD MATILDA!! PIRATES!! JAAAAAA xD
och sen efter ex antal timmar framför datorn så gick jagoch la mig vid halv fyra ^^' blev visst lite sent igår ehe.. ^^'

Tisdag: vilket är idag! :D Jag har vaknat, och har skrivit av mig rejält på min blogg ^^ och nu ska jag göra mig i ordning för jag ska träffa patrik om en timma typ :O sååå.. SEE YA!! :D

No comments:

Post a Comment