Friday, November 07, 2008

HEMMAAA

HEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...för glad är jag att jag bor i sverige och att jag är svensk och att mina kompisar har saknat mig så mycket. för jag är så tacksam att jag har det så som jag har det ^______________^
japp, tack gud för du gör allt så bra *thumbs up* :D

såååå.... ehm, jag är alltså hemma igen ^^ och idag har jag varit med matilda och agnes lite grann ^_^ och efter det kom vincent förbi och vi kollade på värsta coola filmen som heter Dragon Hunters :D definitivt sevärd! GO DL NOW! elr nåt ;P OCH vi säger grattis till vincent, till sin nya flickvän :D

undrar vad man ska göra imorrn på dagen :o För jag antar att det är på kvällen som jag ska träffa rasmus ^_^ vi ska kolla på Wall-e :D åååhhhh, jag vill se den nuuuuu :3
nu ska jag lyssna på pink och dricka cola :3 god natt :)

2 comments: