Friday, November 14, 2008

lalaa

men then again, jag kanske råkar trycka på fel knapp.. jag vill nu säga IGEN, ta inget av det jag skrivit här nedanför seriöst. väcker det vissa känslor i någon så ber jag om ursäkt. säger jag att jag vill dö och är kär i någon så kommer jag förmodligen inte tycka det imorrn.. ni lär försåt vad jag menar ananrs får ni väl fråga vad sjutton det är för fel på mig ^^ men förvänta er dock inget bra svar, för det är jag gaaanska säker på att jag inte kan ge -.- så FÖRLÅT ifall jag gör någon upprörd med mina tankar. kom också ihåg att det som jag skrivit är nästan allting saker som jag INTE skulle säga irl. det är bara saker som försigår i mitt huvud, och fortfarande kan jag tycka imorgon "hur kunde jag skriva allt det där?" så. slut på det nu. ta inte illa upp, tack.
*vinkar*

1 comment:

  1. Jag tycker visst om dig på riktigt Bella. Tänk såhär: Varför skulle man låtsas en sån sak, vad tjänar man liksom på det? Varför skulle man hela tiden återvända till någon man låtsas att man gillar också?
    Hehe fast jag förstår hur du menar för ibland råkar jag också tänka liknande att folk tänker om mig :P

    ReplyDelete