Wednesday, May 27, 2009

Death Race

SHIT VILKEN GRYMT COOL FILM!! Alltså, jag älskar Jason Statham, han är så himla cool i varenda film jag sett med honom :D galet maha^^

Jag är då hemma hos Robin just nu och vi kollade nyss på den ^^ Himla robin spillde massor med fanta på mig!! O__________O Vi bara låg där i sängen och plötsligt så känner jag en gigantisk flodvåg av klistrig ananasfanta skölja över hela min rygg, halva sängen, täcket och ner på mina kläder som låg alldeles nedanför!!! Vilken himla STIL! (beramoon goes *laughing*:o)

Men i övrigt så är kl 1.43 och vi ska sova :O

Imorrn blir det g-viken vid 14-15tiden ^^ Shit vad roligt! Alla som vill dit, det är bara att dra dit så lär vi ju ses där haha :D Det var ett tag sen jag var på nöjesbadet faktiskt :o SÅ t.ex JOSEF OCH LINA?!?! Vill ni med frågetecken :3

SCHÄNG SCHÄNG SCHÅÅÅÅVA? ;3 Oyasumi nasaaaaaai~ <3

3 comments:

  1. jag vill inte bara har jag ju sagt XD hahahhaha

    ReplyDelete
  2. bada mena jag XD

    ReplyDelete
  3. beramoon11:33

    men jooooo, det vill du visst :3 egentligen, det vet jag ;D

    ReplyDelete