Sunday, May 24, 2009

24 maj 01:28

is the datum då lina och josef blev ett officiellt par ^___^Grattis sötbollar <3
..Förutom det har helgen varit bland de värre. Idag speciellt. Och igår kväll. men innan det var allt bra. Jag gjorde fel, grovt fel, och bara Gud vet hur himla dåligt jag mår över det. jag PALLAR inte. orkar verkligen inte längre. Jag håller på att bli galen säkert. Och det enda jag kan komma på som skulle hjälpa mig, det har jag lovat att aldrig göra. Men ja. That's life.
Jag kommer bli sjuk säkert. Jag är som i ett töcken, där inget finns och inget kan kännas. Men ändå känns och finns det så himla mycket.

Agnes, du får ta och komma hem. Jag vill inte ha dig där uppe där jag känner att du är i fara. Inte en enda dag har gått förbi utan att jag nästan får ångest över hur himla orolig jag är för dig!!

Stressad ska man behöva vara också, rädd för en del saker och arg för andra. Men ja.. that's life det med.

Så vad gör jag nu då? Jag sitter i mitt überstökiga rum, stirrar på datorskärmen och försöker skriva så gott jag kan samtidigt som jag skäms ihjäl och hatar mig själv så innerligt. Jag frågade flera gånger vad kan jag göra, hur ska jag göra för att det ska bli bra igen?? Ångesten bara äter upp mig inifrån. VAD kan jag göra för att det ska bli bra igen? Vad gör man när man svikit en älskad? jag vet inte vad jag kan säga för att göra det bättre.. förlåt..

En sak jag kan ha ljugit om för övrigt är när någon frågar hur det är. "bra" kommer av bara farten. men så är jag ju sån också att jag inte vill få andra att må dåligt elr liknande, jag säger bra också för att slippa gå in på detaljer jag inte riktigt förstår själv eller knappt kan förklara. Det är jobbigt. ASjobbigt.

..om det verkar osm att jag söker sympati, så nej det gör jag inte. inte med mening iaf O.o whatever, det känns så jobbigt att blogga ibland. Det känns som att jag MÅSTE förklara mig för varje lite grej jag skriver för att alla ska vara helt med på noterna så inget kan missuppfattas och ingen blir arg/sur/ledsen..

ni kan väl iaf FÖRSÖKA förstå mig lite grann iaf, elr så kan ni sluta läsa.

(jag ursäktar mig för mitt humör för jag är väldigt arg och ledsen just nu, på gränsen till att bryta ihop, på gränsen till att göra lite andra grejer också men det ska jag inte för det har jag lovat. så förlåt.. förlåt)

1 comment:

  1. Amanda20:57

    Nu vet jag ju inte om det är det du pratar om, och jag vet ju inte hela historien heller, MEN, det är väl knappast bara du som gjort fel...

    ReplyDelete