Sunday, May 10, 2009

haha just det

btw xD förra helgen var jag med lina josef och robin typ hela tiden xD Vet inte om jag har skrivit om det än haha ^^ För har jag inte det så måste jag ju göra det, för det var väldigt roligt ^_^
Hmm hur började det nu igen.. ja just det xD haha, det var ju den helgen då agnes åkte till stockholm ^^ sötunge!!<3 iaf p lördagen så vaknade jag och alla ska dra till landet så jaa, jag följer väl med då ^^ Åkte med pappa på motorcykeln ut, det var roligt :D sen var vi där ett tag, ganska många dåliga saker hände och till slut så kom robin med josef och lina och hämtade mig för vi skulle gå på bio alla fyra, vi skulle se Wolverine :3 Så då blev det bra igen ^-^ Vi kollade på film, helt stunned var jag för den var så himla häftig, och efter det så drog vi hem till mig efter nyckelglömska och en framochtillbakapromenad (H) hoho xD ^^' väl hemma hos mig så satt vi och pratade om allt och ingenting, skrämde upp varandra med läskiga berättelser och lite sånt. Sen efter ett par timmar beslutar vi oss för att kolla på mean girls och klockan blir fyra och då smsar en bekant till lina och säger att han älskar henne osv. då får vi robin att ringa honom och säga att han ska sluta smsa! xD shiiiiiit vad roligt det var xD så himla klockrent XD nog slutade han smsa allt, och hört av sig efter det har han inte heller gjort XD iaf ^^ vi kollar klart på filmen och går och lägger oss vid 5-6tiden där nångång haha :P När vi vaknade så satt vi och chillade ett tag sen bestämde vi oss för att åka och grilla i ett kalkbrott som ligger way ute i skogen way ute i börsen xD typ O.o det är riktigt fint där, dit måste vi dra i sommar :3 och det gjorde vi, satt där ett bra tag tills robin började säga att han hörde vildsvin vilket betydde att om det kom ett vildsvin så äre kört för oss om vi inte hinner springa uppför klippan som var bakom oss.. alltså, jag fick nästan tokryck! O_O rädd blev jag xD strax efter det så åkte vi hem till örebro :o efter lite strul med bil och sovplatser så bestämmer vi oss för att alla ska åka hem till sig och att vi ses snart igen :3 vi skjutsar hem lina och sen begärs det till nora för att skjutsa hem josef, och på vägen dit går robins bil sönder O_O inte bra alls! :O robin <333 efter mycket strul, komplikationer och tårar så konmer robin och jag till slut hem till honom och går och lägger oss. jag somnade ifrån honom när han inte var glaaad ;_________; stackars min lilla sötnos <333 förlåt :( Vi drar iväg nånstans snart, okey? bara du och jag, bort från allt och alla, alla problem och skit.. det låter väl bra? :3 <3
och det var den helgen, hände det något mer som jag glömt så säg till? ^^

No comments:

Post a Comment