Tuesday, May 26, 2009

Besiktning :o

Lalaa~Robin ligger och sover i min säng <3 Vaknade när hans pappa ringde för ca en timma sen :o Jag förstår verkligen inte hur han kan ha så lätt för att somna om! Jag vill också!! ;___;
Men! Jag gick upp för att jag plötsligt var absolut tvungen att ta reda på varför det kurrar i magen! Så jag slängde mig ur sängen och grävde fram en gammal barnfaktabok och där fick jag mitt svar! ^____^ Svar: När man äter så sväljer ofta luft i samma veva och det är luften som låter när den är påväg ner genom tarmarna som ständigt rör sig för att få ner maten :D
"You know what? I learned something today..." hihi :3

Han är så fin när han sover.. X3 *tittar* Oh!! Nu är ju ett sånt där GULDläge att måla mustasch elr liknande på han! haha! XD Men neee, jag är för snäll :o
Vi ska iväg och besikta hans bil idag också, igår kväll sa han att vi var tvungna att gå upp vid 8 XD men tydligen inte hahaha ^^

Nu såhär på morgonen så har jag lite tid för mig själv att fixa mina naglar och göra mig lite i ordning medans han ligger och sover :P Jag lyssnar på Michael Bublé också, det var ett tag sen :3 Han är ju för himla bra ^___________^

PÅ FREDAG KOMMER AGNES!!!! <333333333

hejdå.

1 comment: