Thursday, May 14, 2009

Äppeljuice by Euroshopper

..är ganska så god faktiskt.

Jag måste bara säga att bilden jag la upp på mig och matilda valde jag med flit, för den var den som såg mest cp ut XD no offence haha <3

sen så har jag jobbat idag. Och vart på första personalmötet. Och blivit bjuden på fest med alla andra tjejer som jobbar på Rosalis också. Fast jag vet inte om jag vill gå. Jag känner dom ju liksom inte..

Just nu sitter jag och kollar jobb i stockholm, jag med. Jag pallar inte att vara kvar här verkligen. >____< måste bort! Än så länge så har jag bara hittat restaurang- och caféjobb som jag skulle kunna tänka mig att jobba med. Men jag har ju inte gått igenom hela listan på ams.se än så jag kanske hittar något som är mer för mig, man vet ju aldrig :)

Men frågan är bara hur jag ska bo om jag hittar, söker och faktiskt får jobb i sthlm :O Jag får ta och ringa till Petter och MT (kusin+flickvän) och se om jag inte kan få bo hos dom tills jag hittar egen lägenhet elr nåt :O så det låter ju som en hyfsat okej plan iaf :)

Så hur är läget med mig just nu då? Mindre bra. igen.. -.- Jag har liksom ingen ork till något och är allmänt irriterad på allt. Dessutom så tror jag att jag håller på att bli sjuk :O känner att något retar mig långt ner i halsen >_<
så i ett tappert försök till att pigga upp mig själv så ska jag hoppa in i duschen, och sen efter det ska jag äta salta och sura björnar, jordnötter och olwhjärtan till en bra film.
Puss och kram.

... *saknar kblm+lina*

1 comment:

  1. *saknar också kblm+lina* det var länge sen vi var alla :O

    ReplyDelete