Saturday, May 16, 2009

..bara för att vara lite emo sådär

JAG PALLAR INTE!
Idag har varit en mycket mindre bra dag för mig. Det har känts som att typ alla har skällt på mig/blivit arga elr sura på mig idag och hur himla kul är det på en skala 1 till 10??!
Plus att jag håller på att bli sjuk.. *klaga* TOO DAMN MUCH DRAMA!!!
Varför ska allt vara så dramatiskt hela tiden? Kan inte alla bara chilla och ta allt som det kommer och inte bli så himla arga över minsta lilla grej?? Jag är säkert en av dom som INTE gör så som jag just sitter och säger, men ja.. does it matter anyway?

Jag undrar vad Matilda gör för något.. Jag försökte få tag i henne förrut men hon svarade inte :( *sakna*

Jag har en massa gottgott här vid mig i alla hörn och kanter nästan men jaa, allt jag känner för att proppa i mig är mjölk. Jag vill sooooovaaaaaa... men ändå inte. Mina ögon håller på att säcka ihop, jag håller på att bryta ihop och hela min kropp är typ jättevarm.. Jag kanske har feber :/

Hur blir det imorrn då? Agnes och Jonas (som btw ikväll blev ett officiellt par!!!GRATZ!! <3333) vill desperat ha med mig och robin och lina till fellingsbro imorrn. fest och grilla och sånt sa dom :o Så som jag känner nu är jag inte så sugen:/ men jaa, jag kanske känner annorlunda. Dessutom är det sista kvällen man kan vara med Agnes då hon flyttar till sthlm på söndag! :O Hur ska jag klara mig? ;___________________; Jag kommer snart efter ska du se Aggubaggu! <3

Varför kan man aldrig få bara vara utan bekymmer NÅNGÅNG?! Jag blir så trött på allt >_< Man vill ständigt bort från det liv man lever men när man väl får en iaf i närheten chans till att äntligen få fly undan verkligheten en liten stund så ska det vara annat folk/problem som alltid hittar en och gör livet surt för en iaf. How ironic, ain't it?


Den som kommer på botemedlet för AIDS kommer få skulden för att jorden blir överbefolkad

2 comments:

  1. Argh! jag går igenom PRECIS vad du går igenom känns det som. Därav all "puke" och "troubles so hard" i min blögg.
    Dramatiken uppsöker mig när jag försöker chilla. D: gaaaah! LEAVE ME ALONE!
    Förlåt jag inte svarade på mobilen. Inga penkar! INKA PENKAR!

    ReplyDelete
  2. inte lätt att bo hemma... ibland men för d mesta är d knas:P men kanske inte det du prata om nu

    ReplyDelete