Sunday, May 10, 2009

..och så denna helgen också XD

okej, jag skriver typ apmycket idag känner jag XD men jag kände att jag måste skriva lite mer i detalj vad som hände förra helgen, och hur robins födelsedag var, och så nu den här helgen som nyss varit ^^ sista för idag i swear :P here we go xD

Fredag:
Degardag helt klart ^^ Det började regna till tusen just när jag var påväg till ekershallen.. -.- Jag skulle köpa ingredienser till spagetti och köttfärssås, men då jag glömde köpa spagettin så bestämde jag mamma och kiffe att jag skulle göra soppa istället ^^ så himla galet god är den <3 under tiden då jag lagar maten så hör agnes och lina av sig och en kvart senare var det bestämt att dom skulle komma hem tillmig och att vi skulle äta soppa och kolla på film :P Josef ringde en truddelutt och vi kom fram till att vi skulle höras imorrn om klaras och lite sånt ^^ Så agnes jag lina mamma och kiffe sätter oss och äter soppa och kollar på kenny starfighter xD Helt klockrent haha ^^ efter ett tag så tröttnar töserna på kenny och vi bestämmer oss för att vara med på lolitameetup på lördagen vilket ledde till att lina och jag åkte till lundby för att hämta grejer mitt i natten så dom kunde sova över hos mig ^^ det var roligt :3 igen igen?!?! <33333 när vi kommit tillbaka tillmig igen så hämtar vi madrassen i källaren och lägger under min säng, passade ju perfekt xD najs haha^^

lördag:
vaknar, börjar göra oss i ordning för lolita meetupet ^^ och strax före ett så drar vi oss iväg till järntorget för att träffa de andra lolitorna :P det var helt okej faktiskt :) och efter ex antal timmar så är det dags att gå hem och börja göra sig i ordning för krogen :D Jimi och josef hakade på, likaså rebecca och robin och björn :3 Så himla roligt var det xD Det måste vi helt klart göra igen snart <3
Vi gick till klaras först, men det var helt himla dött där :O så vi försökte hitta nån annanstans att vara och vi hamnade på mmbaren som tydligen bytt namn till Liquid :D men där hade vi riktigt kul, tyckte jag iaf :D Sen efter ett tag så drog vi till burger king och efter det så gick josef och jimi till vincent för dom skulle sova där och vi andra drog hemåt ^^ Robin och björn drog iväg för de skulle bli hämtade av sin fader vid resecentrum så då vare ju bara vi tjejer kvar och vi gick hem till mig och snackade lite och sen åkte dom hem och jag gick och la mig :P En mycket lyckad kväll tycker jag ^____^ Synd bara att matilda inte var med :( <3

Söndag:
Det är IDAG! xD mådde ganska skumt imorse när jag vaknade första gången vid nio, det kändes som att jag nästan fortfarande var full elr nåt xD men sen somnade jag om somehow och när jag vaknade andra gången så mådde jag bra ^^ Bara att aaaaaall energi var som bortblåst xD men jag gick upp, och så satt jag och mamma och pratade om en massa i köket och sen åkte hon till kolonin för hon skulle ha visning på den igen idag ^^ då satte jag mig vid datorn och fastnade vid mafia wars xD nu har jag över 120 pers till i min mafia XD så det går framåt hahahah^^ *nörd* sen börjar jag prata lite med alex från paris och det var riktigt kul xD har inte pratat med honom på jättelänge haha^^ så det var kul :P jag kanske drar till paris i juni, han ska tydligen ha spelning på någon slags festival i paris den 21 juni ^^ men eftersom jag nu är helt himla pank så får vi se hur det blir med det :P
strax efter att jag avslutat mitt samtal med han så går jag till köket för att värma soppa åt mig och då ringer robin och kidnappar mig hem till lindesberg :D så jag har suttit här i hans säng och bloggat medan han varit och hämtat sin bil en snabbis :P

och nu är han här igen så hej då xD ^__________^

1 comment:

  1. det var minsann en trevlig helg :) hoho

    ReplyDelete