Saturday, May 02, 2009

haha

jag vet inte vad jag har gjort nu xD alltså, jag la till "followers"gadgeten och så fifflade jag lite med den och nu plötsligt följer jag min egen blogg och "reklam"a lite på facebook jar jag tydligen också hunnit med :D Säkert en massa andra underliga saker med, men ändå xD

Jag har kollat in denna underbara tös ganska mycket den här kvällen http://celesse.deviantart.com/ och jag måste säga, hon gör underbara saker to this world <3 Jag önskar mig hennes cupcake kitties calender, samt typ allt som har med de där cupcake kittiesarna, jag blir helt himla galen!!!! X3333 oh well, enough reklam ^^

klockan är snart halv två. Robin skulle ringa mig sa han men sen kom jag ju på att jaghar min döda mobil under hans kudde i lindesberg, plus att jag inte kan hans nummer utantill så att jag skulle kunna ringa honom är ju också uteslutet -.-
Läser du det här innan du börjar åka till Karlskoga imorrn så TA MED MIN MOBIL FÖR ALLT I VÄRLDEN!!! O___O bra, då var det sagt ;D

Jag har kommit på mig själv med att sakna Matilda extra mycket de senaste dagarna/veckorna/sist jag såg henne :o Det tycker jag ska uppmärksammas lite mer so here we go ^^ MATILDA!!! Kom och lek med miiiiiig!!! <33333 Jag tycker minsann att KBLM+Lina borde träffas på onsdag, klä oss i rosa kläder och titta på mean girls, och möjligtvis the hot chick också :)
Det känns som att jag redan har skrivit hälften av det här så jag tror jag slutar nu :O Trött är jag :O

Hoppdidoodledim! Goddo natto piipål :)

(ps. Jag kollade på hela Lenore -the cute little dead girl-flashfilmserien idag med robin. han gillade det. Jag vet att jag också gillar det :3 Jag önskar mig Lenoreböcker och Johnny the homicidial maniac boken också :3)

*vinkar*

No comments:

Post a Comment