Monday, May 25, 2009

oj oj

nu har jag årgärdat ett av mina gnagande problem (Bella utbrister "Åh Gud, vilken lättnad!!").

hmm nu ska vi kolla här, vad har vi kvar för problem som skall tas itu med..
vincent: check.
*hemligt*: check.
agnes: (kommentar: hon kommer på fredag, ingen idé att tänka på det innan fredag.)
Jobb: skall sökas i detta nu ^^

sweet ^_^

Nån som vill ha kattungar? :D

Rebecca, om du läser, tror du och Hyo att ni vill ha Cola? :) <3

Vi måste styra upp min tillvaro här lite grann nu känner jag. Jag ska slänga iväg ett par jobbansökningar just nu och så får vi se hur det works outs :P

En nisse på facebook skrev till mig och sa att han kommer sluta råna och attackera mig om jag slutar hitlista honom, så vi är polare nu xD HAN BÖRJADE FAKTISKT!! han rånade mig på alla mina properties värde över 200 mille hallå?! Klart jag hitlistar honom O_O Men ja, nu slipper jag det iaf hihi :)

Pratade med matilda igår också, himla underbart det var<3 Hoppas det går bra för henne med plugget, snart sommarlov för hennes del liksom :)
Och så pratade jag med Agnes i tellefön också, det var riktigt sweet <33

För övrigt så beställde jag just clip on-löshår xD Impulsköp #1! xD Men ja, hoppas jag inte har för kort hår för det, och hoppas färgen stämmer bra överens med min ^^ Det kommer förmodligen komma på fredag :3 hoppas det, palla vänta över helgen :o

Nu ska jag smsa robin och se om han har gjort klart securitaspapprena och om han kan komma hit elr nåt :3

Jag känner mig plötsligt mycket bättre ^____^

1 comment:

  1. Vi vill ju, men vi är fortfarande inte helt säkra. :(

    ReplyDelete