Tuesday, May 05, 2009

ja, jag lever

en trevlig helg har det sannerligen varit :3 den har varit väldigt dålig också på sina håll, men vi fokuserar på det braiga så blir vi gladare ^^

Var på landet i lördags eftermiddag. Åkte till stan med robin josef och lina för dom kom och hämtade mig på landet :D vi gick p åbio och såg wolverine, fett najs film (i'd say!!) och efter det drog vi hem till mig och fick oss ett par promenader extra då jag är glömsk och glömmer nycklar i bilar ;) väl hemma så pratar vi i timtal samtidigt som vi äter varma mackor direkt från ugnen. Sen kollade vi på mean girls ;) och alla blev bara tröttare och tröttade efter varje sekund som gick ^^' mitt i filmen hände en rolig händelse dock :D En smått fanatisk beundrare till Lina smsade kl 4 på natten och ville absolut få fram att han älskade henne över allt mellan himmel och jorden, och visst det är väl gulligt i sig, men njaa.. Så till slut ringde vi upp honom och Robin fick säga till han att inte smsa mer (väldigt cencurerat atm ;D) och en halvtimma senare fick hon ett förlåt förlåt förlåt och nu stör han inte henne mer xD det var jäääättekul tyckte vi :D
Sen efter filmen iaf så gick vi och la oss och vaknade sedan vid halv elva-tolv och därefter drog äventyret igång igen xD Det slutade med att vi åkte iväg till kalkbrottet som ligger i närheten av uskavi elr vad sjutotndet hette xD mycket fint där, men miiitt ute i ingentinget var det :o Och så där lite senare närmare natten så tyckte sig robin höra ett underligt ljud och sen hörde vi andra det också. Fy himla läskigt var det, för vi visste inte om det var en hackspett eller ett vildsvin. Var det det senare så hade vi vart så körda ifall det hade kommit ner mot oss O_O shit vad rädd jag blev då alltså, för det kom ju liksom närmare och närmare hela tiden :o scary O_O men sen till slut åkte vi hem VÄLBEHÅLLNA och trötta ^^'
Dock hände en till grej på vägen till nora, och det var att robins bil gick sönder :( vi klarade oss nätt och jämt till nora men efter det fick robins mamma komma och hämta oss. hem till robin, dags att sova *trött* och sen dess har jag varit hos honom, men nu är jag hemma igen iaf :P Väldigt trött och nyss gick agnes och sid hem, vi har kollat på film och pratat en massa :D en trevlig kväll indeed ^___^ måste göras oooom <3333

Men nu people ska jag sova, kanske läsa senaste kapitlet av one piece först ^_____^<333 elr så tar jag det imorrn :o

god natt iaf :3

No comments:

Post a Comment