Wednesday, May 20, 2009

Agnes<3333


Agnes ringde och väckte mig 12.02 :D Det var helt okej, hon får väcka mig :3 Jag måste söka jobb så hon inte är ensam där uppe!!! O_____O Jag ska ringa eller maila MT/Petter och se vad dom säger, sen ska jag börja söka tonvis med jobb i den stora staden ^^
Vi pratade i en tjugo minuter i guess, stackars aggubaggu äter inte!!! Jag ska komma dit och så ska jag laga marinerad fläskfilé med ugnsstekt potatis! Det gillar hon! Eller kanske pannkakor! Våfflor! You name it, i'll cook it! <333

Vänta bara Agnes!! Jag kommer snart! <33333

4 comments:

  1. Ni kommer lämna mig allihoppa för den där dumma staden :(

    ReplyDelete
  2. så sugen på sthlm med:)... gör pankakor med;)

    ReplyDelete
  3. allt är den där stadens fel :( nej, men följ med då ;D

    ReplyDelete
  4. Åh nej! >_< Stackars Agnes! Kände på mig att det inte var bra!

    ReplyDelete