Tuesday, May 19, 2009

Idag är idag, treasure it!!

gosh! Jag blir arg på mig själv. så himla depp hela tiden -.-

Nu ska jag försöka vara glad och fokusera på bra saker!

Så. Nu snart jag ska gå iväg och laga mat och sen ska jag göra hallondesert och kolla på film elr nåt i guess.
Imorrn ska jag och Robin förmodligen till Gustavsvik och baaaada :3 Det kommer bli jääätteroligt ^________^ och efter det skulle vi hyra film och laga mat tror jag :) vi skulle kunna gå en truddelutt hem från gviken på vägen hem också iofs, det vore mysigt :3

Just nu lyssnar jag på Demi Lovato och jag troooor att jag kan ha fått mig en ny favoritlåt ^^ Den heter believe in me med nämd tös above ^^ Gillade texten väldigt mycket faktiskt :D Here it is

I'm losing myself tryin to compete
With everyone else instead of just being me
Don't know where to turn
I've been stuck in this routine
I need to change my ways
Instead of always being weak

I don't wanna be afraid
I wanna wake up feeling beautiful today
And know that I'm okay
Cause everyone's perfect in their usual way
So you see, I just wanna believe in me
La, la, la, la, la, la, la, la

The mirror can lie
Doesn't show you what's inside
And it, it can tell you you're full of life
It's amazing what you can hide
Just by putting on a smile

I don't wanna be afraid
I wanna wake up feeling beautiful today
And know that I'm okay
Cause everyone's perfect in their usual way
So you see, I just wanna believe in me

I'm quickly finding out
I'm not about to break down, not today
I guess I always knew
That I had all the strength to make it through

And I cannot be afraid
I'm gonna wake up feeling beautiful today
And know that I'm okay
Cause everyone's perfect in their usual way
So you see, now, now I believe in me
Now I believe in me

No comments:

Post a Comment