Sunday, May 10, 2009

Robins födelsedag

Du har inte skrivit i din blogg på ett tag :O -quote Robin ^^ Så jag får väl uppdatera mig lite i suppose :D
sååå... jag tänkte berätta lite om hur det var på robins födelsedag^^
Det börjar med att jag vaknar 5.30 och blir galen över att min mobil är avstängd! Batterierna är slut IGEN och min klocka skulle ju ringa halv sju på order av robins kära mor :D Jag visste inte varför, men robin hade sagt till mig att hans mamma sagt att jag ska upp och ner i köket då så okej då xD so be it ^^ Iaf! Jag somnar om och vaknar med ett ryck då robins mamma väcker mig och jag springer ner i köket och där väntar en frukost på sängen-bricka och trötta familjemedlemmar *fnizz*. När alla var klara var det dags att gå upp och börja sjunga för sovande sötsaken som blev så glad när vi kom in :3 Dags för paketöppnande och mackätande och obojdrickande vilket inte satt så fel (även fast klockslaget kunde vart bättre xD) Han fick två kuvert från.. mormor och familjen va? om jag har rätt haha ^^' Med lite slantar, och så fick han en blå t-shirt som var riktigt snygg faktiskt :O Det var så gulligt xD "Den matchar dina blåaögon" :3 Hans mamma sa det när han fick den :333 awww det lät så gulligt så jag blev helt varm i hela kroppen xD iaf! sen satt vi och pratade lite, och sen gick dom ner och då frågade jag ifall han ville ha sin present då eller senare på dagen ^^ han fick den då. :D För han sa ju att han ville deeet.. xD Han fick först en söt chokladkaka som det stod "Hurra vad du är bra!" på och sen fick han ett paket med ett örngott och en bok i :3 Örngottet var väldigt gulligt också, det står nåt sött på den som jag tyckte passade tull robin men jag kommer inte ihåg vad det står just nu iaf ^^' Sen boken var en fylla i-bok som heter "Du och Jag" och den är så att ena personen fyller i den från ena hållet och andra personen fyller i från andra hållet och så möts dom i mitten :3 så det fick han av mig och det blev han nog glad för, jag hoppas det :3 han såg glad ut iaf xD
efter det så somnade vi om och vaknade ett tag senare ^^ sen efter ett tag av slöande så gick vi upp och åt lite och då fick han mina chokladmuffins med frosting och strösselhjärtan på, det tyckte han om tror jag också för han såg väldigt glad ut då med :3 sen typ slöade vi ännu mera, vi skulle åkt till kalkbrottet och tänt brasa och bara vara ett tag, men det spöregnade större delen av dagen så det blev inget sånt tyävrr :( Men det får vi ta en annan dag :3
Sen til slut så gick vi och la oss igen för det hade blivit sent och sådär ^^ en ganska bra dag ändå,right :)

No comments:

Post a Comment