Sunday, March 01, 2009

Katy Perry

jahapp, nu har jag vaknat igen då. Mår bättre idag också :) Trillade in på facebook igen, köpte lite polare från agnes IGEN! ;D
Just nu lyssnar jag på Katy Perry's skiva och nu ploppar bilderna från USA upp i huvudet, eftersom jag lyssnade på den skivan typ hela tiden då haha ^^

Och nu då, dagens mission är att städa rummet och sedan träffa agnes. Få se ifall hon har börjat städa sitt än haha ;D

Jag vaknade med värsta ont i halsen förresten :O det var inge kul ;__; så aaaaallra först ska jag nog fixa mg lite oboj :P

OKEJ! STÄDA RUMMET.
1. PLocka upp alla saker från golvet
2. dammsuga
3. börja plocka med sakerna som låg på golvet (och diverse annat, typ alla flaskor som står kvar sen i fredags kväll xD)
4. Fixa skriv- och datorbordet
5. Städa garderoben O.o
6. Sätta upp brasilianska flaggan på väggen
(7. möjligtvis pynta min vägg med lite mer affischer, jag har ju trots allt över 65 st längst ner i garderoben som bara ligger där och samlar damm ^^')

KLART. i suppose :O

..och btw, pappa kom in i mitt rum nyss och han bnara stod i dörren och tittade runt. Jag ba... ja?? och så sa han Vad ni super! Det är ju värre än jag! (referrerat till de två vinflaskorna och de fyra alkoläskflaskorna på mitt skrivbord) "Du är ju en person! Vi är typ 5!" fick han till svar och då gick han.

No comments:

Post a Comment