Monday, March 02, 2009

Jonas Brothers

..och jag har fastnat för dessa Jonas brothers. Först tänkte jag att dom måste vara jättedåliga och aaaaalla 12åringar springer runt och är helt galna i dom, men jaa.. efter en låt vid namn Lovebug som agnes skickade --> i'm hooked :3

Annars så har jag äntligen satt upp den brasilianska flaggan på min vägg nu, ser mycket bättre ut nu :3 Och för dom som vet var min platsdväxt står, så tänkte jag faktiskt kanske köpa ett akvarium som kan stå bredvid :3 Hittade ett hyfsat bra akvarium på lbocket nu med alla tillbehör för ca 800 kr :) Det är ganska najs haha ^^ Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska köpa det elr inte ^^ Jag menar, det vore ju jättekul att ha fiskarna att kolla på när man inte gör något annat kul om nätterna xD Så får man fixa värsta snygga bakgrunden och ha piratskepp och kistor på botten och coola fiskar i alla möjliga färger i sitt eget rum! X3 du, jag springer iväg till Bra Zoo nu och snackar med dom om det :3 herrååå

1 comment: