Friday, March 27, 2009

One Piece är en gåva från ovan <3

Jag kom på igår att jag inte läst de TVÅ (snart TRE!!) nya kapitlena av one Piece! O_O vad sjutton liksom?!?! HUR kan jag glömma bort det?! Så nu har jag laddat hem dom, och det tredje kommer väl vilken timma som helst skulle jag hoppas på <3

åh herreguu vad trött jag är! jag har inte alls sovit mycket i natt ;____; och jag måste städa rummet också, höra av mig till arbetsförmedlingen och panta, jag har även fått tag i lite ramen och så tror jag att jag håller på att bli kär. Mina pringles är halvfulla och jag har ingen cola kvar. Min geisha smälte till soppa igår, och jag måste ha mer cola.
hahaha okey okey, jag ska sluta XD Ja ni läste rätt :D Jag håller nog allt på att bli kär, men inte som de andra gångerna utan det är något lite mer speciellt den här gången :3

På tal om cola så kom jag att tänka på mig och agnes innan (elr var det efter?) visningen i onsdags.. Vi öppnade en cola och vi drack en halv halva var, och åh herregud. Det måste ha varit en sockerkick vi fick va? hahahaha, vi började skratta och skratta och skratta så in i norden mycket åt typ allt XD åh såna tider <3 xD

NEJ MEN HÖRNI! Nu blire one piece <3

No comments:

Post a Comment