Monday, March 02, 2009

Jobb?

lalaa~ det är på såna tider som denna som jag får mest gjort xD Jag har pratat med agnes i flera timmar och vi har snackat om cv, personliga brev, jobb, utbildningar och så vidare och så vidare ^^
Så jag hittade en kurs vid namn Bar- och drinkteknik som jag och agnes gärna vill gå i höst. Det är under några veckor bara och det är i grythyttan. sen hittade jag en annons om butiksbiträde i marieberg, så det ska agnes och jag söka :P

happ, halv två på natten och här sitter jag och garvar åt inget alls. Lite förfärad över att det låter så mycket när jag skriver på tangentbordet också dock :O

A just det, imorrn ska Sebbe och jag gå på stan och shoppa haha :D och på tisdag ska jag och agnes på modellsminkning i marieberg för Mist :D Det ska bli fett skoj haha ^^

såååå... lite oboj skulle nog inte sitta så fel..? *går*

1 comment:

  1. oh det där bar och drink låter spännande :O

    ReplyDelete