Monday, March 16, 2009

Alakazam!!

Det är svårt att tänka på andra saker när en viss sak väl fastnat i huvudet, eller hur? Jag försöker och försöker men det går verkligen inte!! O___O men jaa, det är väl inte så himla farligt ändå X3

Idag har jag varit duktig tycker jag! Jag har typ städat hela huset (elr iaf halva ^^') genom att ta ut alla påsar med flaskor och burkar som var över sen festen förra fredagen, och att tvätta mitt duntäcke och mitt madrassöverdrag (äntligen! det har legat i tvättstugan jättelänge;__;) men nu är det gjort! Och så har jag städat trappan och dammsugat halva lägenheten och städat mitt eget rum också ^^ Jag har till och med torkat golvet! O_O haha duktiga jag (H) men jaaa, vad har jag gjort mer.. jo! tagit upp en massa strunt på vinden har jag gjort! Så det känns bättre i mitt rum nu somehow xD Jag vill köpa ett akvariuuuuuum!!! ;____________;

mamma och jag kanske ska dra till marieberg imorrn ^^ fast bara kanske O.o Och så kanske jag ska orka ta mig till akvarielager för att kolla läget lite :P eller så är jag med en kompis ^_^ eller ligger och dör på min madrass.. jag vet inte riktigt xD

No comments:

Post a Comment