Thursday, March 12, 2009

avsaknaden av cola..

..gör mitt huvud ännu mer knäppare än vad det redan är ;D Läste nyss matildas blogg granna och jag måste säga att without trying to sound like the godfather, but we can offer you a certain amount of protection, if you know what i mean? <33

Japp, det ÄR lika sant igår som för fem år sen, som det kommer vara i 100 000 år till! Min matilda, min agnes och min lina är de bästa, och dom är så otroligt älskade av mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! ^_____________^ Vill ni följa med mig till Cocacola-landet?

2 comments:

  1. Först trodde jag du menade KATTEN Cola :o XD vad rädd jag blev där. Tänkte direkt på vad din pappa så "lustigt" hotat om att göra med alla katter ;(

    Men du shiiit vad söt du är :D :D Älskar dig med. ^_______________^
    Jag vill typ bara spendera mina pengar på er. XD

    Men vilken film är "we can offer you a certain amount of protection" ifrån? Är det från Never been kissed? :D :D Från hon med "hårbandet"?

    ReplyDelete
  2. and the lucky winner iiiiis.. Matilda!! ^___^ (=ja, det är från never been kissed XD)

    ReplyDelete