Monday, March 02, 2009

yeey..

stekt potatis och falukorv.. fuck it.

imorrn klockan ett ska jag och agnes dra till marieberg, det ser man fram emot ganska mycket ;D
jag vill dra härifrån nu ett tag. Kanske ska söka ett jobb i helsingborg? det vore kul, men aa.. JAG ÄR SÅ LESS PÅ ALLT! hallå, vänner, gör mig glad!

Men imorrn är det tisdag, jag måste köpa cola och kinapuffar imorrn. Och jag måste städa klart mitt himla rum också xD jag funderar på att ta bort de två smala lång bokhyllorna som jag har manga i ni vet? om jag tar bort dom så ser inte rummet så fullt ut tror jag nog. Och så skulle jag vilja fixa ett annat datorbord, det här hörnbordet är ju bara jobbigt :S Och så vill jag skaffa ett akvarium!! måste prata med mamma om det sen när hon kommer hem.

oh jag kom på nu att på vinden har vi typ en slags bänk elr vad man ska säga.. vänta jag målar i paint.

No comments:

Post a Comment