Sunday, March 01, 2009

Friends for Sale

haha, Agnes och jag har förklarat krig mot varandra över facebook. Jag köper upp hennes pets, och så köper hon tillbaka dom?! så kan man ju inte göra hallå, det är ju för sjutton.. elakt. Vad ledsen jag blir ;__;

okej njaej, inte på riktigt kanske xD Det är faktiskt himla kul det där hahaha ;D

SÅ! Idag då ^^
jag vaknade ganska tidigt, av katten igen >_<, och så började jag städa mitt rum lite grann (inte klar än ehe ^^') och sen skrev jag till Agnes att vi ska åka och simma så jag tvingade med henne höhö ;D Det var ganska busigt haha ^^Det får vi la ta och göra igen typ nästa vecka elr nåt hahaha ;D Sen åkte vi hem igen och då lagade vi indisk Garam Masala (kycklingrätt) och hallondesert :3 Vi tittade på The Invisible på projektorn, alltså jag gillar den filmen :3 den är jättebraaa~ Måste ladda hem den svenska (originalet) för det var så länge sen jag såg den nu, vill kolla om den är bättre^^ Sen när den var slut så åkte Agnes hem och jag satte mig här ^^ Jag ska nog kolla på lite South Park tror jag :3 Cartman är så himla äg så det är inte klokt XD *älska south park*

R.I.P Nils. Jag kände dig inte, men bl.a min bästa vän gjorde det så..
Jag är så ledsen för vad som har hänt Matilda, helt ofattbart alltså :O Behöver du något så säg till, jag har alltid tid för dig <3

No comments:

Post a Comment