Wednesday, March 04, 2009

WOOAAAHHH!!!

*galet glad* XD jag är typ superduperglad just nu hahaha
jag hopaps verkligen att ingenting kommer ivägen för mig idag :D Jag vill shoppa idag också! :3 och fixa akvarium! :D AGNES OCH LINA, få rjag kasnke kanske lååånaaa erat akvarium ett litet tag..~ >___> jag menar, den samlar ju ändå bara damm för tillfälleeet... >____>

för övrigt så nöter jag Jonas Brothers till tusen haha, det är ganska komiskt xD Girl you got me going craaazyy~~ Knock me off my feet~~ XD

Ah! Jag har nyss sökt två jobb också ^^ #1 butiksbiträde på en ny butik som öppnar i maj i marieberg, vid namn flash ^^ (AGNES SÖK DU MED!) och #2 är sommarjobb som parkarbetare ;D hoppas jag får något av dom ^^

oh! Jag måste fixa skrivaren så att jag kan skriva ut jobbansökningspapprena ^^ Jag vill skicka ansökan till Lek- och Buslandet, och till chokladbutiken vid stället, och på lite restauranger och barer också kanske ;D
Jag vill bli bartender ffs O_O Jag ska anmäla mig till bar-och drinkteknikskursen i höst, nån som hakar på? ;D den är bara på fyra veckor, så man frlorar ju inte direkt något på det heller ^^

matildaaaaaa<333333
agneeeeeees <333333
linaaaaaaaa <333333

waai waai :3 ha en himla superbäst dag idag hörni! Nog för att himlen är grå, men det betyder inte att ni är det också ;D massa krams på er <3

No comments:

Post a Comment