Sunday, March 08, 2009

Chokladmilkshake is the shit

Wow, nu är veckan slut och en helt galen vecka har det varit. ^^ Det känns som att jag har haft fullt upp hela tiden och inte förns nu för jag tid till att slappna av för mig själv (men ändå kan jag inte riktigt göra det förns jag städat mitt rum...)

Alltså, galen kväll igår var det mest iaf O_O Vi säger stort grattis till matilda och mamma som fyllde igår ^^ Och så säger vi grattis i förskott till robin, 15e mars, och till christoffer, 26e mars :P

Jag vet inte riktigt, jag har ingen lust att sitta och blogga men det känns som att det är nödvändigt att skriva liiite iaf ^^'

jag ska nog försöka städa mitt rum, fixa min säng och madrassen och allt som hör till och sedan kolla på nåt och sova. *sovit tre timmar inatt^^'*

No comments:

Post a Comment