Friday, March 20, 2009

fredagsförvirring har blivit en rutin

DOM KOMMER BINDA FAST OSS MED SKIVORNA OCH PISKA OSS MED FODRALEN!! -josef ;D
Skönaste frasen någonsin shit alltså hahaha, men det är ju för sjutton sant!! Nerladdningsdagarna är slut den första april O_O heey.. tror du staten skämtar om det? :O första april liksom HA-ha..ha.. :O *nervös* jag kommer ju för sjutton gubbar dööööö ;_____________; mera bio, ja tack? :3

Och jag som ville festa ikväll.. ;___; Himla robin, ska ändra sig hela tiden! Och nu har han tydligen bestämt att det är filmkväll hos mig ikväll XD Himla dampunge hahaha :D Funderar på att säga att jag hellre vill ut på krogen med några andra faktiskt.. GAH! vad ska jag ha på mig i sånt fall?! O_O shiet, det är itne lätt att vara tjej med en oduglig garderob XD >_>

oh! En annan TREVLIG nyhet är att kattungarna försöker så gott dom kan att börja gå nu! <3333 Så dödligt söta, man bara smälter när man tittar på dom :33

Nu blir jag förvirrad alltså >_< Ska jag ut på klaras.. eller ha filmkväll.. Patrik och sid och det folket skulle ha filmkväll imorrn som dom vill att jag ska med på, ochrobin och ludwig skulle ha fest imorrn.. vad sjutton liksom >_< vad ska jag göra?! FÖRSLAG TACK!

No comments:

Post a Comment