Saturday, February 28, 2009

ojoj

jag känner mig elak :( jag har dissat en fest, en kväll med agnes, en kväll med vincent jimi och josef, och en kväll med patrik. Så här många har jag inte dissat nånsin på en och samma dag, förlåååt ;___; Men det gjorde ingenting för dom tror jag nog, för jag sa att jag inte mådde jättebra idag. Och det är sant, jag mår inte jättebra idag. Värst var det igår och tydligen syntes det sa Agnes i telefon förrut. :\ förlåt, inte meningen. jag försökte verkligen hålla masken så länge jag kunde ^^' men jaa.. ibland går det ju helt enkelt inte.. :(

MEN NU! så mår jag lite bättre pga av lite sms :3 och lite bättre av nya one pieceavsnittet <3 jag längtar till freeeedaaaaag ;_________; ONE PIIIIECE!! <333
AH! Jag har fått Josef att läsa det också! :3 Asbra, han skulle komma hit och låna resten av de 25 böckerna jag har ;D

Kiffe är inte hemma just nu så nu har jag tagit tillfället i akt och börjat kolla på en film med projektorn :D good luck chuck tittar jag på haha, men nu är den inge rolig längre så jag ska nog sätta på The Incredibles istället elr något :P

OH! Btw ^^ Jag köpte en ny jacka idaaaag~ en skinnjacka och en scarf :3 Riktigt himla snyggt i'd say ;D Nu behöver jag bara ha tillbaka min vita väska som Agnes har lånat och sen köpa lite cardigans och tshirtar och så lite fina smycken till det, så blire perfa ;D

Imorrn ska jag städa rummet också ^^ Sen nu när mamma snart komemr hem så ska jag fråga henne ifall jag kan få gå till frissan och klippa mig lite grann, jag funderar på att skaffa snelugg och lite uppklippt så det får lite mer volym ^^ Jag är pepp :3

Puss och kram sötnosar <3 älskar er allihop massa massa mycket :3

No comments:

Post a Comment