Sunday, March 27, 2011

Helgens bravader!

Spelning+fest i kumla = fredag.
bakisdag+ fest hos karin = lördag
bakisdag nr2+syyy = söndag.

That's pretty much it ;D Liiite mycket alkohol blev det ju förstås, så man kan ju undra vad som hände XD
Idag har man ju ställt om klockan dessutom så ännu mer förvirring är ju serverat på silverfat ^^
Jag har haft en ganska lugn dag idag annars, har suttit och sytt en del, har även förargat mig på att jag int ehar nån sytråd kvar så det ska inhandlas imorgon.

Ah :O Jag vaknade imorse av att det knackade på min dörr, bara att när jag väl tog mig upp i ur sängen så var det ingen där. Så förmodligen knackade ingen O.o Då gick jag och la mig igen, somnade tack och lov om, men drömde tyvärr massa dumma saker x( Så dagen började ju inte på bästa sätt, för känslan man har i drömmen brukar alltid hänga efter en ett tag. Elr är det bara jag som känner så? ^^'

Jag kan ju knappt längta mer till fredag heller :D Kommer bli en sån awesome helg~ Fast jag kanske inte ska ha jättehöga förhoppningar, då kanske det bara blir en besvikelse istället? :O Typ som gårdagens fest -.- Skulle åkt till Linköping istället, hade vart sjukt mycket bättre.. Man lär så länge man lever! :)

Jag hade ju för övrigt kunna ladda upp några bilder från spelningen, men dum som jag var tog jag bort alla efter att trummisen fått bilderna över till sin dator haha ^^' Nex Erus heter dom förresten :P

Men men! Jag tänkte att jag skulle börja läsa lite biologi b nu faktiskt, kommande vecka är ju udda och det betyder att man kan ha tenta fr.o.m torsdag kl 12! Ska försöka lägga in lite matte där mellan varven också så man kan bli av med den också ^^

No comments:

Post a Comment