Friday, March 04, 2011

Matematiiik~

Japp, då kör vi, igen!

Jag skrev över matteC'n till distans igår så nu ska jag för sjutton gubbar fixa det!
Det är tentatillfälle hela helgen, så jag ska nog försöka plugga till en iaf ^^ Det blir nog inte så svårt :o Jag var ju iaf nära på att klara tentorna förra terminen :P

Jag tittade nyss på Trassel, igen :3 typ huuuuur bra film som helst juuue :3

Oh well, jag har bestämt mig för att försöka vara så positiv jag kan, och försöka titta framåt så mycket jag kan.
Agnes sa en sak till mig när jag var i sthlm i början på veckan, och det var att jag hade förändrats så mycket till det sämre nu för tiden. Vill inte ta konflikter och verkar mer ledsen och sådär, det har jag inte märkt av själv förns hon sa det och det är självklart inte okej!
Så ändring ska ske, och det börjar idag! :)

No comments:

Post a Comment