Saturday, March 05, 2011

Hihihi



jag har en ny mysse (typ supersöt!) ! Och eh ja, jag har lugg också! :D

Ändring sa vi va? check!

Stockholm i helgen då, kommer bli awesome!

haha många utropstecken märker jag, men man blir ju så himla pepp av att kolla på the hangover, seriously! :D

Jag och mamma var på marieberg igår btw, därmed den nya mössan :3 Jag tycker den är dösöt haha, jag fick även ett halsband som jag vet inte vart det är (??) och en grå klänning ^^

I brist på annat att göra så har jag dessutom fixat till mig riktigt ordentligt med smink och hår och allt sånt där ^^ Synd bara att jag inte har nån fest att gå på :(
Men det är klart det kan vara trevligt att få känna sig lite snygg ibland haha ;D

Ni kan t.o.m få en till bild, jag trooor man ser luggen aningen bättre där ^^ Haha jag har inte tagit egobilder på åratal känns det som, jag har tappat snittsen :p



baibaai~ :3

No comments:

Post a Comment