Tuesday, March 22, 2011

fast ehh

Det är inte så tokigt ändå va? Håret alltså :D
Det här är nog en lite bättre bild sen jag klippte lugg haha, nu ser man den ju iaf ;P Nya profilbilden på fejjan~ xD Jag är på så bra humör nu för tiden känner jag! :D Känns awesome hihi ^w^

Jag har laddat hem både Amnesia och Penumbra 1-3! Jag har inte riktigt våga börja spela än dock ehe.. Jag spelade kanske en minut på amnesia igår natt, men.. eh nej.

Men men ^^ Här sitter jag vid min dator och väntar på att Patrik ska ringa :P Vi skulle träffas och hänga lite antar jag~
Ah! Jag måste ju göra reklam för gviken nästa vecka! Matte smsa mig förrut och tyckte absolut att vi måste dra ihop ett gäng för att åka dit ^^ Håller jag absolut med om! Absolut! xD

Haha jag måste berätta om mitt rara lilla äventyr igår också! Vid sju-tiden bestämde jag mig för att sätta mig på cykeln och cykla iväg till g-viken för att simma lite. Det ehh gick till slut! haha ^^ Jag visste inte riktigt vilken väg jag skulle åka för att komma dit på bästa sätt *glömde totalt bort hur man åker upp på stan?!* så jag hamnade borta på aspholmen och in på nått fabriksområde som var jättstort och halvvägs till adolfsberg kände jag äntligen igen mig och då tog det kanske några minuter att vara framme vid gviken xD Alltså herregud XD Jag är duktig ibland alltså ^^' En tripp som skulle ta kanske 15 min tog över en halvtimma haha, påvägen hem dock var det mycket lättare. Då var jag hemma fort xD
Simmade ungefär 1000 m som vanligt, älskar att simma! hihi :3 Jag borde simma längre egentligen, ska nog höja med 200 per vecka elr nåt ^^

Oh well, bai baai sugar babies~ :*

No comments:

Post a Comment