Wednesday, March 02, 2011

Bildexplosion!

Jag har ju lovat bilder hit och dit, nu kommer några iaf! :D

Jag kanske nämnde för ett tag sen att jag köpt nagelgrejer på tradera, detta är vad jag fick hem x3

Jag har dock inte riktigt tagit mig tid till att riktigt hitta på nån fin combo, men det kommer väl ^^

________________________________________________

Här är byrån jag målade!
Före..

..och efter förstås ;D

______________________________________________________

Jag tror bestämt jag berättade om att jag höll på att ge mitt rum en ny make-over förra veckan. Och ni som har en aning om hur det såg ut innan ser nog stor skillnad nu :D



Från svart brunt och lila, till vitt grönt och rosa :D Jag har ju fått upp ögonen för Shabby Chic väldigt mycket, så jag försöker gå åt det hållet mjaa? Kanske syns jaa? haha :3


Aaaand that's it för den här gången! x)

No comments:

Post a Comment