Thursday, March 03, 2011

2:a mars

um, ja.
Bra mår man väl inte direkt.
Inget mera christian och bella här inte :/

Det tär på mig, väldigt mycket. Även fast det mest var jag som ville göra slut.
Visst, jag har mina anledningar. Men jag önskar att de inte fanns.
Ibland önskar jag att orsaken var död. Men det är väl att gå för långt.
Jag hoppas innerligt att såren läker snabbt, för du förtjäner mer än det jag gett dig. Så otroligt mycket mer.

Det är vid tillfällen som dessa som man inte vill ha lätt för att få dåligt samvete. Det äter upp mig inifrån.

Ibland vill jag bara att alla känslor kan ta sig i baken och bara försvinna. Varför finns känslor ens? Det mår man ju aldrig bra av i slutändan ändå, känns det som :(

Orkar ingenting just nu, vill bara bort härifrån och alla minnen. Äta? Sova? Plugga? Ja det vore väl trevligt om man kunde.

_____________________________________________

Thought i could love again,
thought i was over
but maybe love never really dies
I have to bare this burden

Self-inflicted wounds too deep to heal
i could only cover them up,
trying to pretend
that nothing was wrong
Hoping it would go away

We simply wished for a past,
that was already long gone

No comments:

Post a Comment