Monday, March 07, 2011

Kiwi Mix~



Det blev inte jättebra :( Men det var även första gången jag provar fimo-sticks såattehhh... Nej men det blev lite mycket, jag tror jag måste ha lite längre naglar för att det ska se lite bättre ut också.
Men nästa gång jag fixar naglarna blir det med jordgubbar! :3

Idag fyller ju för övrigt min mor och min bästis år haha ^^ Stort grattis <3
Pappa och jag har varit ute vid marieberg och fixat present åt mamma, sen åts det smörgåstårta och fint folk kom över en stund och allt det där you know :P Sen hände lite mindre trevliga saker, men det behöver vi ju inte ta upp nu ;P

Peppen inför helgen btw! Kommer bli awesome :D Jag struntar i omtentan på lördagen, jag skriver över fysiken på distans istället. Det får ta den tid det tar :(
Men friday's på fredag, shopping och skräckfilmsmaraton på lördagen yey :3 hihihi

Förresten, nämnde jag att jag åkte skridskor häromdagen? :D


Shit, det var nästan som att stå på skridskor för första gången, det var jättelänge sedan sist :O Men det kan ju ha varit jobbigt för att skridskorna jag hade på mig var alldeles för små och för att isen var riktigt bucklig. Vi var ute vid rynningeviken nämligen ^^


Men det var trevligt annars :)

_____________________________________________

And I know karma's gonna get me back for being so cold
Like a big bad wolf, i'm born to be bad and bad to the bone
If you fall for me i'm only gonna tear you apart

I'm only gonna break break you heart

No comments:

Post a Comment