Thursday, March 17, 2011

Strömpis

heh, ja. Det råkade ju bli lite fest här igår kväll >_>
Jag klagar förstås inte, jag hade jättekul, men fick höra nu att grannarna tyckte inte att det var lika kul. En sak som jag inte förstår är att dom säger till pappa, dagen efter. Dom säger inte till mig, då det väl händer. SERIÖSTEH!!!! Det gör mig något så sjukt irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen >_< Varför ska pappa få ta en massa skit för att dom är fega och inte vågar gå ner och säga till?? gosh >_<

MEN IAF! Så hade vi väldigt trevligt ^^ Nästan hela gänget från klassen var med, alltid lika härligt att vara med dessa härliga människor x)
Vi satt och pratade, lekte lite lekar och ölspel och jag vet inte vad :D Vi var kvar här nere till elva tror jag, sen åkte vi iväg till strömpis och där köpte jag Strawberry daiquiri en efter en xD Sjukt god drink ju! :3 Min nya favvo tror jag bestämt hihi^^
Men ja, vi kom bort från varandra efter ett tag tyvärr. Hälften drog utan att säga nåt också haha, dessutom träffade man på min kusin Gustav, igen xD Jag finner det alltid lika random att träffa på honom på krogen för jag har aldrig riktigt sett gustav som en (väldigt) social krogenmänniska :D
När jag väl hittade Robin så satt han med nån tjej från Iowa ute på terassen haha, men hon verkade ju trevlig, tokigt att hon var gift xD "om två veckor kommer jag få en kula genom huvudet!" xD

Eh ja, till sist var det bara jag Marcus Karin och Linn kvar och vid halv två så drog vi oss hemåt och varsitt håll :P
Haha just det, påminn mig att inte ringa när jag är full, det blir ju bara knas XD
Har typ haft ångest hela dagen för att jag trott att jag sagt massa dumt och så visar det sig att det inte var något dumt alls hahaha, kinda funneh~

No comments:

Post a Comment