Thursday, March 24, 2011

Wow vilken himla dag

Såattehhhh... det är så trevligt att man har olika scheman där dets tår olika tider, speciellt när det skiljer sig 6 timmar emellan x( Så självklart var jag där vid 8 för att göra den där himla tenta, men icke! Efter att ha träffat på Micke (jag och Saga alltså) så bestäme vi oss för att plugga. yeah like that's gonna happen O.o
Det slutade istället med att vi bara satt, pratade ibland, spelade tvspel i sektionsrummet och ja för mig var det ju mest bara sitta och titta upp i taket i 6 timmar >_____<

Själva tentan behöver vi väl inte ens nämna xD Jag får satsa gärnet på omtentan istället :P
Har ju lite ont om motivation, koncentration, tankekraft, och viljekraft... Mycket på en och samma gång. Det mesta jag gör om dagarna är att drömma mig bort till ett liv 20 mil härifrån, snett uppåt, närmare havet. sort of hihi
Men det ska jag väl försöka lägga åt sidan atm, jag har ju faktiskt massa plugg att ta igen här!

Tenta var det idag ja = tentafest duh ;D Förfest hemma hos mig då, sen vidare ut till strömpis där det var otroligt tråkigt må jag säga, tyvärr.. Men dom spelade iaf två av mina favoritlåtar :3

Nu har jag mest ont i munnen tack vare att Martin stötte in i mig precis när jag skulle dricka från mitt sugrör. Så sugröret piercade ju nästan min gom och därmed blev det ett sår som gör rätt så ont nu :( Men det läker väl :P

Jag vet inte riktigt vad jag sitter och skriver för något, lite smått halvfull är man ju fortfarande ehe ^^' Men dagen har inte vart lätt idag alltså, så jag tror nog att det är dags för sängen tack och lov!

_______________________________________________

I lie awake and miss you 
Pour me a heavy dose of atmophere 
Cause I'll dose off save and soundly, but I'll miss your arms around me
I'd send a postcard to you dear, 
cause I wish you were here

No comments:

Post a Comment