Tuesday, April 05, 2011

We could be heroes

Jag försöker skriva något men det går inte så bra för allt jag tänker på är helgen och hur den inte blev som jag tänkt mig.
Vissa delar var alldeles underbara medans andra var helt hemska. Försöker jag tänka på de fina sakerna blir jag ledsen för det känns som att de är över (??) vilket jag inte vill. Tänker jag på de mindre fina delarna blir jag ju självfallet också ledsen, och helt uppriven står jag här i mitten mellan allt och vet inte hur jag ska tycka och tänka eller hur jag ska tolka vad som hänt.
Jag vill kunna släppa det, och bara chilla. Är det meningen så händer det. Tänk positivt. Jag får se till att 'Inner Bella' kommer fram och skriker "SKÄRP DIG, CHILLA DAMN IT! SÅ FARLIGT ÄR DET INTE!" till mig så går allt nog bra haha x)

I lördags var det iaf dags för Nam Kang, det var niice. Hyrt karaokerum med 30 fina människor med riktigt god koreansk mat och soju i mängder. Vid 23tiden drog vi vidare till nåt random uteställe och där köpte stoffe helrör som han delade med sig av, awesome :D

Åkte tåg tillbaka hit vid 22tiden på söndagen. Av vilken anledning? Jag var ju ledig idag och imorrn med, typ. Kunde ju åkt och hälsat på Matilda för sjutton :P
Men men! Dags att sova, klockan är ju trots allt halv tre ^^'  Somna till burlesque blir kalasbra! Sjukt bra film det där :3
Imorrn blir det nog cityakademin med lite matteDtentaplugg ehe, välbehövligt >_> Natti natti~!
____________________________________________________

The chances given to you
that you never took

The words you never spoke 
still leaves me with tears burning

Falling asleep with a bleeding heart
wishing you could/would/should understand

But my phone stays silent
as i curse myself 
for being so stupid

No comments:

Post a Comment