Thursday, March 10, 2011

Tiiid

Tiden får gärna gärna gå lite lite fortare just nu tycker jag :D Jag vill att det ska bli imorgon nu!
Jag åker till stockholm imorrn, som just nu fått titeln My sweet escape av mig för det är precis vad det är.
Jag kan få åka bort, bort från örebro och allt plugg och allt annat som tynger ned mig för tillfället. Ska bli så härligt att träffa Agnes och co igen ^__^

Jag har dessutom fått upp ögonen för två specifika låtar på spotify, en av avril och en av lady gaga och jag känner hur hela mitt humör bara lyfts av dessa låtar haha ^^'

För övrigt så känner jag att Nyköping lockar mer och mer till hösten, jag registrerade mig t.o.m på Nyköping Bostäder igår. Jag tycker att det var lika bra att börja samla poäng utifall att, att jag inte tänkt på det tidigare? O.o
men det börjar luta mer åt det hållet, speciellt för att det känns som att basåret börjar rasa samman för mig :( Jag tror jag ska strunta i fysiken för tillfället, och försöka fokusera på matte C och kemin. När matten är klar ska jag fixa biologin och seeeen tar vi fysiken ;D Hur lång tid detta tar får vi väl se, men jag ska försöka ligga i.
Funderar även på att försöka fixa det där himla körkortet, så jag blir av med det nångång :P Det har jag nog sagt flera ggr tidigare och jag kommer säkert säga det igen, men just nu känns inställningen bättre ^^

Well well, peppen inför imorrn!! God natt på er, kära vänner x)
__________________________________________

But honestly, I just need to be a little crazy~
All my life I've been good, but now i'm thinking
What the hell!

No comments:

Post a Comment