Saturday, March 19, 2011

Discobowling at Strike~

Igår var awesoome :D Jag blev medbjuden på värsta kvällen igår med jimi och hans jobb. Discobowling, värsta buffén och sen vidare till pitchers, gratis sprit från alla håll och kanter haha xD Men det var awesome, tack så jättemycket ^__^
Vid tolvtiden så åkt ejag dock vidare hem till Sid och där befann sig även ludwig och matte, mycket trevligt sällskap må jag säga x) Vi tillägnar även ett grattis till ludwig som fyllde år igår :D
Vi gjorde inte så mycket egentligen, satt och snackade tills vi började spela singstar haha, love that game~:3

Jag tänkte ju även att jag skulle göra en pokebra igår eftermiddag, men efter flera timmars letande efter en bra BILLIG vanlig vit bh med dåligt resultat så fick det vänta :p Men! Jag kanske hittar en och gör den idag haha :D
Ni ska få se sen när den är klar ^^ Inte på! Men typ som på bilden haha

Annars så borde jag ju sätta igång med kemipluggandet, har sista provet i Akursen nu på onsdag. Jag känner ju rejäl ångest bara jag tänker på det, kanske därför jag inte börjat plugga än ehe :(

Jag känner även viss beslutsångest över om jag ska åka på das boot elr inte :O Det kostar typ 900 och så ska man köpa sprit och mat och massa annat utöver det och agnes kan inte följa med och blah jag vet inte.. Sen kom jag ju på att Namkangfesten är ju om två veckor, och det kommer också kosta en massa så jag tror nog jag får prioritera lite här nu..

Men men, nu ska jag först och främst gå upp och duscha! Ser ju totalskabbig ut från igår haha xD Måste städa bort all skit från i onsdags äventyr också ^^' Well well, let's get starteeed~ x)

No comments:

Post a Comment