Tuesday, March 15, 2011

Ah, stockholm var det ja ;D

Jag var ju i stockholm i helgen, otroligt härligt måste jag ju få säga :3
hade ett konstans leende på läpparna, jag måste sett ut som ett stort himla fån xD Men jag kunde inte hjälpa det! Mår så himla bra där borta, man får komma bort härifrån en stund, man får vara med otroligt underbara människor, ahh allt är bra där haha :D
Aningen nervös var jag också ehe, så jag blev otroligt klumpig XD Helt sjukt, gick in i saker och hade omkull saker här och där, vart vi än gick haha ^^'

Men eh ja, jag kom fram vid 18-tiden och mötte upp mina tre knasbollar <3 Vi åkte hem till agnes och lämnade mina grejer sen åkte vi vidare upp till stureplan för att gå på T.G.I Fridays :D Där beställde jag och agnes varsin mangodrink, som bartendern failade lite grann med(?! i would nevah)för den blev rosa och inte gul som den skulle eftersom det var en mangodrink haha, men det gjorde inget ^^
Sen fick vi vårat bord och så beställde vi varsin hamburgertallrik allihopa, väldigt läckra måste jag säga fastän jag blev mätt på (den supergoda) förrätten haha :P
Men ja, efter att vi suttit där ett tag så åkte vi vidare hem till Simon för att kolla på Paranormal activity, som dom blev jätterädda för hihi, sen blev klockan mycket och då åkte jag agnes och jonas hem till dom och sov.

På lördagen åkte vi allihop till ett ställe som kallas skärholmen för att kolla in en butik som Agnes ville till, den hette New Yorker ^^ jag tyckte dom hade väldigt fina kläder där :3 Av någon skum aniledning dock så hatade -absolut hatade- killarna både skärholmen och new yorker så där var vi inte kvar så länge haha^^

Fast innan det förresten så åt vi på något dumplingställe och kräsen som jag är var jag väldigt skeptisk till maten.. meeeen förvånande nog så tyckte jag maten var riktigt himla god! :O :D Här tog jag även de enda bilderna på hela helgen haha, måste bli bättre på att ta fler kort ;P


Men kul hade vi!

Istället för new yorker åkte vi vidare till Ikea och kollade runt en massa :D När klockan blev 20 så gick vi vidare till en biograf och gick på Ritualen! Riktigt bra film alltså! :3
Efter det blev det hem och sova och så en massa chill på söndagen tills jag åkte hem vid 22-tiden (snyft)

Men, jag hade en underbar helg :) Längtar till nästa <3

1 comment:

  1. Anonymous12:58

    Minns du var dumplingsstället låg och namnet? :O

    ReplyDelete