Sunday, February 08, 2009

Gustavsvik ^^

Pappa och jag har varit och simmat på g-viken idag ^^ Jag har itne vart ute och rört mig på flera år känns det som xD Måste börja simma :o precis som pappa xD
sen åkte v och handlade, och vi köpte lite grejer till mitt chokladmakande :D Jag är riktigt pepp haha ^___^

och nu då, så är jag hemma och ååar mig lite över att matilda inte vann dockskåpet på tradera :( vi drar till lundby och slår ner dom, så får du nog det tillslut xD
och så ååar jag mig lite över agnes som ramlade i fredags som jag fick reda på nyss :( *trösta*

men sen så är jag inte bara negativ, utan jag känner minsann de där små fjärilarna som flyger runt i magen pga av snön som var så snäll och bestämde sig för att hälsa på örebro! :3 Och så självklart så ringar rascal flatts nya jullåtar så sött i mina öron samtidigt som Luffy springer hit och dit och bara är för underbar i mitt huvud. Då är det lite svårt att vara negativ, eller hur? X3

No comments:

Post a Comment